16.9.11

Aku Bukan Super...


Aku bukan super... itulah yang aku rasakan... bagi aku perkataan 'super' bukan hanya bermaksud sangat atau keterlaluan, tetapi ia juga bergantung kepada perkataan yang bergabungan dengannya.

sebagai mukadimah blog ini, terlebih dahulu aku ingin meminta maaf kepada semua yang membaca blog ini. Mana la tau kot ada yang akan tersinggung atau marah.

tujuan aku menulis di blog ini hanyalah sebagai coretan pendapat peribadi sahaja. tak ada kaitan dengan yang hidup, atau pun yang bakal dilahirkan, mahukan yang mati... Apa sahaja yang tercoret di sini akan memaparkan pandangan aku dari pelbagai sudut. mungkin akan ada org kata aku ni macam bagus bagai, atau teruk ataupun 'budak baik'. tetapi apapun aku bukanlah orang yang sangat baik (not superb), bukan seorang yang angkuh (not supercilious), tidak memiliki keupayaan yang melebihi orang lain (not superhuman), bukan seorang yang unggul (not superiority), tidak mempunyai kuasa melebihi orang lain (not superman), bukan mistik (not supernatural), bukan seorang yang kuat (not superpower), bukan tahyul semata-mata (not superstition), bukan bintang pujaan (not superstar), dan bukan orang yang suka mengganggu orang lain (not supervention).

aku hanyalah insan biasa yang melata di muka bumi ini...
inilah aku... orang biasa...

Tiada ulasan: